Κριτική βιβλίου:Γιατί τα χαλάσαμε του Ντάνιελ Χάντλερ

Κριτική βιβλίου:Γιατί τα χαλάσαμε,Why we broke up,του Ντάνιελ Χάντλερ



           Το βιβλίο κυκλοφορεί απο τις εκδόσεις  Ψυχογιός...


Περίληψη:

Αυτό είναι το κουτί, Εντ. Μέσα έχω βάλει τα πάντα. Δύο καπάκια από μπουκάλια, ένα δικό σου σημείωμα, ένα σπιρτόκουτο, το βιβλίο της Τζόαν, την κλεμμένη ζάχαρη, ένα φορτηγάκι, εκείνα τα άσχημα σκουλαρίκια, μια χτένα από το ξενοδοχείο και όλα τα άλλα.

Αυτό είναι, Εντ, τελειώσαμε.
Το βιβλίο αυτό είναι η ιστορία της Μιν και του Εντ· πώς γνωρίστηκαν σ’ ένα πάρτι, είδαν μια ταινία στο σινεμά, ακολούθησαν μια ηλικιωμένη διάσημη ηθοποιό, μοιράστηκαν το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και ράγισαν ο ένας την καρδιά του άλλου.

Λίγα λόγια απο εμένα:
Η Μιν γνωρίζει τον Εντ.Η Μιν ερωτεύεται τον Εντ.Η Μιν και ο Εντ χωρίζουν.Αυτή είναι η ιστορία τους,η αρχή και το τέλος,τα καλά και τα άσχημα.Αλλά το πιο σημαντικό πως ράγισε ο ένας την καρδιά του άλλου.




Προσωπική γνώμη:

Για αρχή ήμουν διστακτικός για αυτό το βιβλίο.Η υπόθεση μου άρεσε,όμως ταυτόχρονα πίστευα ότι είναι σαχλή.Προφανώς έκανα λάθος!

Το βιβλίο κατάφερε να με εντυπωσιάσει,παρόλο που η υπόθεση δεν είχε κάτι το πολύ πρωτότυπο.Η γραφή του βιβλίου ήταν πολύ ζωντανή,χιουμοριστική και γρήγορη,κάτι που βοηθάει πολυ στην ροή της ιστορίας.Η πλοκή είναι γρήγορη και δεν σε κάνει καθόλου να βαριέσαι,ήθελα όμως στο τέλος κάτι παραπάνω και πιο ολοκληρωμένο. 

 Οι χαρακτήρες είναι απόλυτα σκιαγραφημμένοι και αναπτύσσονται κατα την διάρκεια του βιβλίου.
Η πρωταγωνίστρια δεν μου φάνηκε ανώριμη ούτε χαζή,αντίθετα ήταν αρκετά συμπαθητική,όπως όλοι οι χαρακτήρες άλλωστε και πιστεύω ότι ήταν ένας πολύ καλός αφηγητής.Διάβασα πολλά σχόλια ότι κούραζε η αγάπη της Μιν,για τον κινηματογράφο κάτι που εμένα μου φάνηκε ενδιαφέρον.

Αυτό που κάνει το βιβλίο ακόμα καλύτερο,εκτός απο την εικονογράφηση,είναι το ότι περνάει πολυ ωραία και σημαντικά μηνύματα που μπορεί να βοηθήσουν ενα έφηβο αρκετά.Το βιβλίο αυτό περνάει πολλά χρήσιμα μηνύματα για την αγάπη,την σεξουαλικότητα,την φιλία και γενικά άλλα πράγματα που αφορούν ένα έφηβο.
Το μόνο αρνητικό πιστεύω ήταν το τέλος,μου φάνηκε κλισέ και γρήγορο.Δεν με απογοήτευσε αλλά απλά περίμενα περισσότερα.


         
                                3.75-4⭐


Προτείνω το βιβλίο ανεπιφύλακτα σε όλους και ιδιαίτερα σε έφηβους.Το περιεχόμενο και η εικονογράφηση θα σας γεμίσουν με συναισθήματα και θα περάσατε την ωρα σας αρκετά ευχάριστα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις