June wrap up:Τι διάβασα και είδα τον Ιούνιο


June wrap up




Γεια σας,σήμερα θα σας πω τι είδα και διάβασα τον Ιούνιο.




•Τι διάβασα:
Παρόλο που πήρα 13 καινούργια βιβλία,διάβασα μόνο 6.


Τελείωσα το έπος του λυκόφωτος,δηλαδή διάβασα το Έκλειψη και το Χαραυγή.Τα οποία μου φάνηκαν μέτρια σε αντίθεση με τα πρώτα.Ήταν ενα ωραίο κλείσιμο της σειράς και με μερικές εξαιρέσεις,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο hate.(Αναλυτική κριτική για όλη την σειρά μπορείτε να βρείτε στις ετικέτες)




Άλλο ενα βιβλίο απο τον κόσμο του Λυκόφως.Το οποίο απόλαυσα.Το μονο αρνητικό είναι ότι το βιβλίο είναι 201 σελίδες και η πλοκή στις πρώτες 70 σελίδες,είναι αρκετά αργή και αχρείαστη.Γενικά ήταν αρκετά ενδιαφέρον βιβλίο και μου άρεσε η οπτική μεριά των "κακών".




Πρώτο βιβλίο του Nei Gaiman που διαβάζω και δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα.Ίσως γιατί η πλοκή ήταν παιδική.Μου άρεσε όμως το τέλος και τα σκίτσα και σίγουρα θα διαβάσω και άλλο του βιβλίο,αφού πήρα το box set απο το ar shop (τσεκάρετε το!)


Next είναι το Γιατί τα χαλάσαμε,το πρώτο βιβλίο του Λέμονι Σνίκετ και μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά.Για αρχή η γραφή ηταν τόσο ωραία,καθώς και οι χαρακτήρες,οι οποίοι ηταν απόλυτα σκιαγραφιμένοι.Αναρωτιέμαι γιατί το βιβλίο αυτό δεν είναι γνωστό!(Δεν θέλω να πω πολλά γιατί αύριο θα ανέβει αναλυτική κριτική.)



Τέλος διάβασα σε ebook το One Of Us Is Lying.Μπορώ να πω ότι ηταν αρκετά ενδιαφέρον,δεν σε κούραζε.Η γραφή ηταν αρκετά καλή,καθώς και οι χαρακτήρες.Μόνο που εγώ δεν το ευχαριστήθηκα και δεν μπορώ να πω ότι το διάβασα γρήγορα,παρόλο την γρήγορη πλοκή.Πιστεύω ότι έγινε αυτό επειδή δεν διαβάζω ebook και δεν μου αρέσουν και τόσο.Έτσι μέχρι να το συνηθίσω στην αρχή,μου πήρε πολύ χρόνο.
Έπειτα έρχεται το τέλος,που δεν ήταν αυτό που περίμενα.Δεν μου άρεσε και τόσο βέβαια,αφού άφησε κενά.Όμως δεν με απογοήτευσε επίσης.






•Ταινίες:

Ταινίες δεν είδα πολλές,καθώς προτιμώ τις σειρές.Είδα 3,απο τις οποίες λάτρεψα την μια,βρήκα μέτρια την άλλη και αι είδα με το ζόρι την άλλη.

Μαντέψτε ποια ταινία του μήνα δεν μου άρεσε; 


Μαντέψατε σωστά.



Η ταινία δεν μου άρεσε για πολλούς λόγους.Για αρχή η ταινία έμοιαζε με  κομμένες σκηνές,δηλαδή δεν υπήρχε υπόθεση,η ταινία πήγαινε απο την μια μέρα στην άλλη, έδειχνε διαφορετικά πλάνα χωρίς λόγο.Οι ηθοποιοί είχαν πάντα τις ιδέες εκφράσεις,εκτός την στιγμή στο τέλος,που ήταν η μόνη καλή σκηνή.




Περίμενα τόσο πολύ αυτή την ταινία και τελικά την βρήκα απλά μέτρια.Δεν μου άρεσε που έβαζε χιούμορ στο μυστήριο,αλλά στο τέλος μόνο αυτό και η ερμηνεία των δύο πρωταγωνιστών την σώζει.Αφού μετα την μισή ώρα καταλαβαίνεις εύκολα ποιος είναι ο δολοφόνος και απο αυτό πιστεύω χάνει πολύ.Η ταινία βλέπετε αν θέλεις να θέλεις να περάσεις την ώρα σου ευχάριστα γελώντας,χωρίς όμως να προσφέρει κάτι παραπάνω.




Η ταινία που λάτρεψα και ήταν μια αναπάντεχη έκπληξη για εμένα.Την αγνοούσα εδώ και καιρό,όμως αποδέχτηκε υπέροχη.
Ερμηνείες καταπληκτικές!
Μουσική το ίδιο,μην πω καλύτερη.
Παρόλο που δεν είναι του είδους μου λάτρεψα τα πάντα.Απλά δείτε την!



•Σειρές:

Ευτυχώς είδα αρκετές! Παρόλο που δεν θα μιλήσω για όλες,αλλά μόνο για αυτές που τελείωσα ή άρχισα.



Για αρχή τελείωσα το how I met your mother.Η σειρά αυτή μου άρεσε πολύ και πιστεύω με άλλαξε όπως κάθε πράγμα.Το τέλος μου άρεσε πολύ και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν άρεσε σε κάποιους.
Αυτή η σειρά είναι MUST στους φαν του Friends και πολλοί,όπως και εγώ στην αρχή πιστεύαμε ότι είναι αντιγραφή Friends και τα συγκρίναμε,κάτι που στο χαλάει πιστεύω.Η σειρά έχει πάρει κομμάτια απο το Friends,όμως μπορώ να πω ότι εξελίσσετε σε κάτι διαφορετικό.Την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους!





Άλλη μια σειρά που τελείωσα.Μπορώ να πω ότι η τελευταίες σεζόν ήταν βαρετές και όταν το κατάλαβαν ήταν αργά.Οι πρώτες σεζόν ήταν αρκετά καλές,με τις άλλες μετά να πέφτουν.Όμως πιστεύω οτι η σειρά αυτή ηταν αρκετά πρωτότυπη για το 2009 και πολλές σειρές έχουν δανειστεί κάτι απο αυτήν.
Αξιόλογο φινάλε όμως πιστεύω οτι σε μερικούς χαρακτήρες δεν άξιζε αυτο το τέλος.👇
Spoiler alert

Stefan,Katherine,Kai.(τους συμπαθούσα αρκετά όλους,κυρίως τους δυο τελαυταίους😈)





Επιτέλους είδα την 2η σεζόν.Η 1η μου άρεσε αρκετά,αφού είχε 10 επεισόδια και δεν με είχε κουράσει.
Αντίθετα τα πρώτα επεισόδια της 2ης σεζον δεν μου άρεσαν και η πλοκή ηταν πολύ αργή.Όμως μετα το 4ο η αγωνία κορυφώνεται,(ευτυχώς) και κατάφερα σε μια μέρα να την τελειώσω.
Την προτείνω σε φανς των superhero show και Marvel .
P.S.Πάντως σε αντίθεση με το Daredevil,η σειρά ήταν πιο γρήγορη σε πλοκή.(Δεν τα συγκρίνω)



Η σειρά που ξεκίνησα και τελείωσα ήταν το Fam.Μπορώ να πω ότι έμεινα αρκετά ευχαριστημένος.Καθώς σήμερα βγαίνουν παρα πολλές κωμωδίες και πι περισσότερες δεν είναι καν αστείες,αυτή όμως ήταν αρκετά και αυτό κυρίως επειδή είχε αξιαγάπητους  χαρακτήρες.
Έμαθε δυστυχώς ότι ακυρώθηκε 😢...
Προτείνω να την δείτε,αφού σαν υπόθεση έχει ενα τέλος.



Μία σειρά που διαδραματίζεται 300 χρόνια πριν,εχει βρικόλακες,τον Δράκουλα,κυνηγοί βρικολάκων,μάγους και μια "εκκλησία" συγκρούονται.
Είναι η πρώτη τέτοια σειρά που βλέπω και δεν ξέρω τι μου άρεσε περισσότερο.
Η μουσική; Οι φωνές; Η πλοκή;Το σχέδιο; 
Όλα ηταν καταπληκτικά και η σειρά είναι πολύ μικρή, με αποτέλεσμα  να μην κουράζει καθόλου και να μην κάνει κοιλιά.


                      Αντιο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις